Már említettem, hogy járunk könyvtárba. A könyvtárban megtaláltam az egy kedvenc írónőm, Janikovszky Éva egyik könyvét: Már óvodás vagyok. Igi jóváhagyásával el is hoztuk.

Na két nap alatt ki is olvastuk (elalvás előtt olvastuk). 

A történetek egyszűek. Amikor olvastam, olyan érzésem volt, mintha ovisok írták volna. Akarom mondani, hogy a könyv nyelvezete az óvodások nyelvezetéhez van igazítva. A főszereplő Dani, aki nem rég lett három éves és most megy kiscsoportba.

A következő kalandokról olvashatunk a könyvben:

  • Már óvodás vagyok
  • Dani kulcsa
  • A porszívó-fűnyíró-helikopter
  • Zsoltika rúg
  • Hogyan lett két óvónéniből egy?
  • Zsákos Gábor bácsi
  • A doktor néni táskája
  • Tavasz-keresősdi
  • Hogy megnőttünk!

A képek egyszerűek, színesek. A rajzokat Réber Lászlónak köszönhetjük.

A könyvet láttom online könyvesboltban németül és angolul is.

Várom a véleményeteket erről a könyvről.


 

Szerző: Dia_anyu  2010.07.13. 15:38 Szólj hozzá!

Címkék: ajánló ezt olvastuk

A bejegyzés trackback címe:

https://varazskastely.blog.hu/api/trackback/id/tr882149307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása