Kikelt a tojásból Kisréce.

-Megszülettem! - kiáltotta vidáman.

-Én is! - csipogta rá Kispipi.

-Sétálni megyek - mondta Kisréce.

-Én is! - vágta rá Kispipi.

-Kapirgálok egy kicsit! - szólt Kisréce.

-Én is! - közölte Kispipi.

-Gilisztát találtam! - ujjongott Kisréce.

-Én is! - pityegte Kispipi.

-Fogtam egy lepkét! - büszkélkedett Kisréce.

-Én is! - vágta rá Kispipi.

-Fürödni fogok! - mondta Kisréce.

-Én is! - lelkendezett Kispipi.

-Már úszom is! - kiáltotta Kisréce.

-Én is - kiáltotta Kispipi.

-Segítség!

Kisréce kihúzta Kispipit a vízből.

-Megint fürödni megyek egy kicsit - mondta Kisréce.

-De én nem! - sóhajtott Kispipi.

 

 

 

 

A mesét Vlagyimir Szutyejev írta. Vidám mesék című könyvben található meg, számos aranyos, egyszerű mesével.  A képeket a szerző készítette a történetekhez.

"Amikor kigondolom a meséket, mindig a jobb kezemben tartom a tollat, a balban pedig a ceruzát vagy az ecsetet. Ez így nagyon kényelmes: a jobb kéz írja a mesét, ezalatt a bal vidám képeket rajzol." 

A könyvben szerepel  pajkos kiscica, kíváncsi kiskutya, okos süni, igazságos medve, telhetetlen macska és még sokan mások.

Mivel a szereplők állatkák két-három éves gyerekeknek nagyon aranyos ajándék karácsonyra.

Szerző: Dia_anyu  2011.12.12. 13:08 Szólj hozzá!

Címkék: ajánló meseszoba

A bejegyzés trackback címe:

https://varazskastely.blog.hu/api/trackback/id/tr273457692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása