-Ha te tudnád, hogy mit láttam!

-Ki vele, barátom, de bátran!

-Láttam egy nagy mafla tehenet:

a jégen táncolt-illegett,

augusztus huszadikán!

-Ekkorát ne lódíts, komám!


 

-Ha te tudnád, hogy mit láttam!

-Ki vele, barátom, de bátran!

-Egy kecskebékát láttam én,

őrszem volt egy tó közepén,

fején kard, ágyú a nyakán!

-Ekkorát ne lódíts, komám!


 

-Ha te tudnád, hogy mit láttam!

-Ki vele, barátom, de bátran!

Egy vén rókát is láttam én,

egy vásárcsarnok közepén,

tűt árult egy zsák tarhonyán!

-Ekkorát ne lódíts, komám!


 

-Ha te tudnád, hogy mit láttam!

-Ki vele, barátom, de bátran!

-Egy rákot - hiszed vagy nem hiszed –,

magából rák-szószt készített:
ott is voltam a vacsorán!

-Ekkorát ne lódíts, komám!


 

 

Francia gyermekdal

Végh György fordítása

Szerző: Dia_anyu  2011.08.03. 21:36 Szólj hozzá!

Címkék: mondóka külföldi mondóka

A bejegyzés trackback címe:

https://varazskastely.blog.hu/api/trackback/id/tr393123723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása