Voltam egy országban, ahol csudálatos dolgokat láttam. Láttam egy tehenet a háztetőn feküdni, közben elégedetten kérődzött. Egy szúnyog röpködött körülötte, akkora volt, mint egy ló. Négy jó barát sétálgatott egymás mellett: egy süket, egy vak, egy néma és egy béna. Egyszerre a vak meglátott egy nyulat, a néma odakiáltott a süketnek, hogy fogja meg, a béna utolérte és agyonütötte egy fogpiszkálóval.

Kimentem a folyópartra. A folyó tíz méter magasan folydogált. Kint a parton mászott egy hal, miközben egy szarvas repülve menekült előle. A hal mégis megfogta, és pár pillanat alatt megette vacsorára. A folyóban egy nagy vaskalapács úszott, az üllő kísérte.

Hideg téli nap volt, levetkőztem félmeztelenre, hogy ne legyen melegem. Elsétáltam a mezőre. A fákon a búza már javában érett. Éppen várták az aratókat, hogy lekaszálják. Később bementem egy házba, kinyitottam az ablakot, hogy a hazugság kiszálljon. Tegyétek ti is ugyanazt! 

Szerző: Dia_anyu  2011.02.01. 08:26 Szólj hozzá!

Címkék: magyar népmese nagyotmondó meseszoba

A bejegyzés trackback címe:

https://varazskastely.blog.hu/api/trackback/id/tr782629411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása