Mit is készíthetnénk ilyenkor ősszel, mint gesztenye golyót. Na jó, ezt nem kell sütni :)

Recept:

1/2 kg darált keksz

15 dkg vaj/margarin

3 kanál rum

25 dkg gesztenye

15 dkg cukor 

csoki

 

Előző este összekevertem az alapanyagokat /kivéve a csokit/. Én nem tettem bele rumot, mert általában eléggé rumos a gesztenye massza. Helyette tejet tettem bele.

Majd estére betettem a hűtőbe.

Ma elővettem, hogy golyókat gyúrjunk belőle. Nagyobbik fiam gyurmázásnak fogta fel. Először golyószerűségeket próbált készíteni, majd előjött minden. A kisebbik fiam nem akarta túlcifrázni a dolgot. Rögtön megette a masszát, amit a kezébe adtam :) Mikor úgy érezte, hogy elegett evett belőle otthagyott minket.

A csokit felolvasztottam, majd belemártogattam a golyókat, és nem golyókat. Eddigre már egyedül maradtam. 

Így teljesen úgy néznek ki a golyócskák, mint a gesztenye.

 Próbáljátok ki ti is. Vigyázz! Nagyon etteti magát :)

Szerző: Dia_anyu  2010.10.24. 21:50 Szólj hozzá!

Címkék: sütés nélkül

A bejegyzés trackback címe:

https://varazskastely.blog.hu/api/trackback/id/tr282394099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása