A múlt héten volt az állatok világnapja /okt 4./

Nem tudom, hogy direkt, vagy véletlenül, de az októberi Praktika újságban pont van egy olyan ötlet, hogy dióhéjból és más csonthéjasból állatokat készítettek. Na ezt a nagyobbik fiam meglátta és készíteni kellett. Sajna elfelejtettem fényképet készíteni róluk és a kész műveket bevittük az oviba.

Aki nem vette meg azoknak írom.

Nem kell más hozzá, mint ragasztópisztoly, festék /én temperával festettem/, és különféle magok /szilva, cseresznye stb/, és dióhéj.

Hát igen gondolom te is azt mondod, amit én, hogy a szilva és a cseresznye /meggy/ magokat kidobtam. Nekünk szerencsénk volt, mert a kertben még akadt mag. 

Na de majd jövőre kétszer meggondolom, amikor ki akarok dobni egy magot :)

 

 

Szerző: Dia_anyu  2010.10.12. 11:31 Szólj hozzá!

Címkék: állatok kreatív szoba

A bejegyzés trackback címe:

https://varazskastely.blog.hu/api/trackback/id/tr382364954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása