Én elmentem a vásárba fél pénzzel,
Tyúkot vettem a vásárba fél pénzzel,
Tyúkom mondja kit-rá-kotty,
Kári-kittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy fél pénzem.

Én elmentem a vásárba fél pénzzel,
Csirkét vettem a vásárba fél pénzzel,
Csirkém mondja csip-csip-csip,
Tyúkom mondja kit-rá-kotty,
Kári-kittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy fél pénzem.

Én elmentem a vásárba fél pénzzel,
Kakast vettem a vásárba fél pénzzel,
Kakas mondja bok-ré-ta,
Csirkém mondja csip-csip-csip,
Tyúkom mondja kit-rá-kotty,
Kári-kittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy fél pénzem.

Én elmentem a vásárba fél pénzzel,
Récét vettem a vásárba fél pénzzel,
Récém mondja rip-haj-nal,
Kakas mondja bok-ré-ta,
Csirkém mondja csip-csip-csip,
Tyúkom mondja kit-rá-kotty,
Kári-kittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy fél pénzem.

Én elmentem a vásárba fél pénzzel,
Putykát vettem a vásárba fél pénzzel,
Putykám mondja dan-da-ru,
Récém mondja rip-haj-nal,
Kakas mondja bok-ré-ta,
Csirkém mondja csip-csip-csip,
Tyúkom mondja kit-rá-kotty,
Kári-kittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy fél pénzem.

Én elmentem a vásárba fél pénzzel,
Ludat vettem a vásárba fél pénzzel,
Ludam mondja gi-gá-gá,
Putykám mondja dan-da-ru,
Récém mondja rip-haj-nal,
Kakas mondja bok-ré-ta,
Csirkém mondja csip-csip-csip,
Tyúkom mondja kit-rá-kotty,
Kári-kittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy fél pénzem.

Én elmentem a vásárba fél pénzzel,
Disznót vettem a vásárba fél pénzzel,
Disznóm mondja röf-röf-röf,
Ludam mondja gi-gá-gá,
Putykám mondja dan-da-ru,
Récém mondja rip-haj-nal,
Kakas mondja bok-ré-ta,
Csirkém mondja csip-csip-csip,
Tyúkom mondja kit-rá-kotty,
Kári-kittyom, édes tyúkom,
Elfogyott a fél pénzem.
 

Szerző: Dia_anyu  2010.07.28. 08:14 Szólj hozzá!

Címkék: állatok nótafa nagyobbaknak

A bejegyzés trackback címe:

https://varazskastely.blog.hu/api/trackback/id/tr522178884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása