Veled is előfordult már, hogy egy mondókából eszedbe jutott 1 részlet, de a többire nem emlékeztél?

Szeretnél magyar népmeséket olvasni gyermekednek?

Neked is két különböző korú gyermekeid vannak?



Dia vagyok. Két fiam van. Egyik 4 éves, a másik elmúlt másfél éves.



Velem megesett, hogy egy mondóka, vagy ének egy sora, vagy egy kicsike részlete eszembe jutott, de sehogy sem tudtam, hogy folytatódik. Ezért gondoltam, hogy összegyűjtöm a mondókákat, énekeket, és olyan népköltészeti remekeket, melyeket gyerekeknek szoktunk mondani, énekelni.



Amikor játékokat keresek, azt veszem észre, hogy kor szerint szokták besorolni. Igen ám, de nekem két gyereket kell lekötni és legtöbbször egyszerre. Így elkezdtem kísérletezni, keresgélni, olyan játékok és kreatív tevékenységek után, ami a nagyobbik fiamat még lekötik, de a kisebbiknek is sikerélménye legyen.

Ezeket szeretném Veled/Veletek megosztani.
 

Szerző: Dia_anyu  2010.06.29. 15:03 Szólj hozzá!

Címkék: bemutatkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://varazskastely.blog.hu/api/trackback/id/tr232118701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása